Nyhedsbrev

Shipping & Returns

Leveringsbetingelser.
Nedenstående leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Axelholm A/S. Betingelserne gælder i de tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem køber og Axelholm.

Ordren bliver ekspederet hurtigst muligt, dog tidligst den først kommende hverdag fra bestillingstidspunktet.

Aftalen (ordren) indgås kun på dansk. Det er ikke muligt at tilgå kontrakten efterfølgende via vores webside. Ønskes et nyt eksemplar af ordren tilsendt pr. e-mail, sendes en e-mail til info@axelholm.dk

Leveringstidspunkt og transport.
Leveringstiden afhænger af de varer der er bestilt. Størstedelen af vores sortiment er lagervare. Hvis en vare ikke er på lager, vil der forekomme ekstra leveringstid. Oplysning herom modtages fra kundeservice.
Leveringstiden er normalt 2-5 hverdage.

Ved forsinket levering.
Til orientering yder Axelholm A/S ikke kompensation ved forsinket levering.

Levering af varer fra Axelholm A/S anses for sket, når varen er udleveret.
Forsendelsen af varen sker med den af Axelholm A/S leverandørers egne fragtfirmaer, eller hvad der er aftalt mellem Axelholm A/S og den aktuelle leverandør.

Fragtpriser.

Axelholm A/S tilbyder at levere varen på to forskellige måder.
Afhentning eller fragt.
Fragt vil ske med Post Danmark eller en af Axelholm A/S leverandørers egne fragtfirmaer.

Ordre under kr. 1.500,- tillægges et fragt- og ekspeditionsgebyr på kr. 175,-
Ved afhentning er ekspeditionsgebyr på kr. 100,-
Fragt uden for Danmark beregnes særskilt.

Reklamation.
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra Axelholm A/S, skal påberåbes i rimelig tid efter, at fejlen er opdaget. Det er en pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Opdages en fejl, rettes hurtig henvendelse til Axelholm A/S. Som udgangspunkt kan der kun klages over fejl, der viser sig senest to år efter varen er leveret.
For varer med begrænset holdbarhed, er klagemulighederne ligeledes begrænset til den holdbarhedsperiode som Axelholm A/S har stillet i udsigt.

Ved reklamation tages kontakt til kundeservice på tlf. 4366 0700

eller ved at aflevere varen hos Axelholm AS, Vallensbækvej 61, 2625 Vallensbæk

Indsend reklamation her

Som forbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at man enten kan få varen erstattet, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget.

Vigtigt vedr. leveringsdagen.
Vi gør opmærksom på at fragtfirmaerne ikke altid overholder leveringsdatoen og derfor kan der forekomme leveringsforsinkelser/forskydelser.
Bestil derfor varen i ordentligt tid, medmindre andet er aftalt.
Chaufføren aflæsser varen på nærmeste tilgængelige vej i forhold til aftalte leveringsadresse samt ved nærmeste trappe, afsats eller lign.

Fortrydelsesret.
Varer kan tages retur efter nærmere aftale.

Axelholm yder 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag varen modtages. Fortrydes købet skal Axelholm A/S underrettes herom senest 14 dage efter den dag. varen blev modtaget. Man har altid pligt til at returnere varerne i væsentlig samme stand og mængde som leveret af Axelholm A/S.
Eventuelle omkostninger i forbindelse med returnering af varen afholdes af køber.
Fortrydes købet kan modtagelse enten nægtes ved levering eller varerne kan efterfølgende returneres som returvarer.

Returvarer modtages på vores adresse: Axelholm A/S, Vallensbækvej 61, 2625 Vallensbæk